יום שישי, 12 באוגוסט 2011

Think Pink


אופטימיות קשורה אצלי מאוד למצב של עשייה מרובה ומזג אויר חורפי. התקופה האחרונה התאפיינה אומנם בעשייה מרובה אבל לא תמיד מה שרציתי לעשות. ומזג האוויר.. מישהו לא היה בחוץ בחודשיים האחרונים? אני יכולה לדווח על מצב של מרק סמיך בגוש דן.  הקיץ הוא תמיד התרוצצות מיוזעת עבורי ואני רק מחכה שיעבור.


חוץ מריבוי עיסוקים מטרידים כמו עבודה וכתיבת עבודות לאוניברסיטה היה אצלנו מבול של ימי הולדת. כל אלו הובילו לכך שלא המשכתי באף אחד מהפרויקטים של התפירה שרציתי ותכננתי.
מכונת התפירה כעסה עלי מתוך הארון ואני החלטתי שהמצב יהפוך להיות ורוד ומהר.
בשביל להמשיך ולהתאמן בתפירה החלטתי לתפור לשתיים מהאחייניות שלי (אחת מהצד שלי ואחת מהצד של ישי) מתנת יומולדת חורפית וורודה. כל כך הרבה יתרונות לרעיון הזה: יש לי תרוץ לקחת פסק זמן ולתפור, מתנה זולה מושקעת וייחודית, ורוד לאופטימיות ופרווה שמזכירה לי את ימי החורף (בעזרה של מזגן בפול ווליום).

אבל לתפירת הקלמרים הורודים יש כמה הסברים קודמים. קלמר ראשון היה ליומולדת של צורי אבל הקלמר השני הוא המשך של מתנת היומולדת להדר שנחגג באפריל. להדר יש נטייה להרוס קלמרים וליום הולדתה היא קיבלה ממני מספר שוברים ל"קלמר חדש". לצערי הקלמר הקודם לא צולם וכבר נהרס. הדר רצתה להתחדש לקראת שנת הלימודים בקלמר חדש ושלחה לי מייל שהיא מעוניינת לנצל את השובר השני שלה.

הסיפור השני הוא על שבעה מטר של פרווה ורודה. לפני שבע שנים עבדתי על פרויקט הגמר שלי בבית ספר לעיצוב ולשם כך רכשתי 7 מטר פרווה סינטטית ורודה.  לאחר פרוק התערוכה שמרתי על הבד ועד לא מזמן הוא היה שמור אצל הורי במחסן. בפסח הם פינו את המחסן והבד עבר לגור אצלי בארון העליון, מחכה ליום שאחליט מה לעשות איתו. והנה הדר מבקשת קלמר ויש לי חומר גלם מדליק, ורוד, מקורי ובעיקר מגניב. ולמה שצורי לא תקבל גם אחד?


ורוד הוא צבע שאני מאוד אוהבת ואפילו זכור לי קיץ אחד לפני כמה שנים שקניתי המון בגדים ורודים. לפני כשנה עבדתי ברמת החייל ובאוטובוס לשם תמיד הייתה על בחורה שלבשה ורוד. וכשאני אומרת ורוד אני מתכוונת להכל: מכנסיים, חולצה, תיק, שעון, נעליים, משקפיים ואפילו השיער ורוד. כל יום היתה תלבושת חדשה ומקורית שכל כולה ורוד. היא כמובן משכה את תשומת ליבי ובכל יום גם היינו חוזרות באותו אוטובוס הביתה. רק השבוע התברר לי שאני כנראה מהיחידים שלא מכירים את זרוב. אני מאוד אוהבת את הסטיילינג והייחודית שלה וממליצה לבקר באתר שלה:  http://zroob.com


אז שלושה סיפורים ורודים ושני קלמרים מפרווה ושוב הפרתי הבטחה מהפוסט הקודם וגם איחרתי בשבוע... אבל יש למה לצפות. ועל כך.. שבוע הבא.
שבת שלום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה