יום שישי, 9 בספטמבר 2011

האוצר 2


הפוסט הזה מוקדש להצגת ומיון הגזרות מהאוצר. הבטחתי שיטת מיון מתוכחמת? אז היא לא כל כך מתוכחמת אבל בכל זאת - הנה היא:

1. "מפעילות את הדימיון". הכוונה היא שהן מוזרות אך ברור שיש סיפור מאחורי ההחלטה לקנות אותן:




2. "צריך לחשוב על זה". גזרות שיש בהן פוטנציאל לפריט אופנה סופר שיקי אבל צריך לחשוב היטב על הבדים והעיצוב כי זו יכולה להיות נפילה..




3. "אין סיכוי". גזרות שאני חושבת ששום בד או סטיילינג לא יעזרו – הן פשוט לא IN:



4. "בייסיק". גזרות שהן מיקס אנד מאצ' ויש בהן פריטים שאני בהחלט רואה בארון שלי. עם זאת, אלו פריטים פשוטים מדי שלא שווה להשקיע את המאמץ בלתפור ועדיף לצאת לחנות ולקנות אותם:




5. "waiting list" - בהחלט פריטים שאני רוצה לתפור אבל יש כמה פרויקטים לפני:




6. "וואו" – לתפור ומהר




7. "פרשס" – הגזרה האהובה עלי שראיתי באינטרנט וכבר מזמן רציתי לרכוש:

בא לי על השמלה הארוכה בזהב מנצנץ..


אבל כל אלו יחכו שאלמד לשנות מידות. כשיסתיימו כל המשימות הדחופות שלפני אני מבטיחה לעצמי וגם לקוראיי ללמוד במהרה את שינוי המידות, ואולי אפילו אתעד את התהליך פה בבלוג. 

2 תגובות:

  1. בא לי לבכות! אהבתי דברים מכל הקטגוריות.

    אצלי הגזרות מתחלקות לשניים:
    1. פורים
    2. לתפור!
    לצערי ערימת הקטגוריה השניה הולכת וגובהת אבל עוד לא נגעתי אפילו בגזרה אחת

    אולי יעניין אותך? http://sewretro.blogspot.com/

    השבמחק
  2. הלינק מדהים, לדעתי נכנסתי לשם כמה פעמים. יש שם דברים שהלוואי וידעתי איך לתפור...
    לגבי ערימות התפירה - בגלל הקנייה הגדולה שלי והירושה שקיבלתי לאחרונה יש לי ערמות שאני לא יודעת מאיפה להתחיל. אני פשוט תופרת לפי צורך: חסר לי זוג מכנסיים חום... יש חתונה של חברה.. יש לי בלוג לכתוב..(:

    השבמחק